רוצה לקבל מידע נוסף ?

חייג 055-8807223

או 

 

כאבי מרפקים בעת דחיפה

Supinator , Brachioradialis , Extensor Carpi Radialis Longus

איך אנשים מתארים את דפוס הכאב הזה
דפוסי ההפניה של נקודת הטריגר הנידונים כאן מגיעים כולם מאותו שריר, התלת ראשי. כמו כן, כולם יוצרים כאב במרפק כאשר אתה מיישר בכוח את המרפק. כשהם כרוניים, הם כואבים כל הזמן.

מטופלים רבים מתלוננים על "מרפק טניס". מבחינה טיפולית, זה נקרא "אפיקונדיליטיס לרוחב" ויכול להגיע מהפניה לנקודת טריגר של מספר שרירים שונים. בדרך כלל, זה מגיע משריר ה- supinator וכואב במהלך סיבוב מפרק כף היד. כל אחד מהדפוסים האלה של "מרפק טניס" הוא קצת שונה.

אנשים שלא משחקים טניס מתלוננים על פעילויות אחרות שמיישרות את המרפק בהתנגדות. הרמת משקולות, גינון, לחיצה החוצה של עוגיות והתבססות על טיולי שעשועים הם מגרים קלאסיים.


כאב במרפק בזמן הזזת הזרוע לאחור
זהו אחד הדפוסים הנפוצים ביותר לכאבי מרפקים. זה מייצר כאב שכואב במרפק ויוצר כאב מעורפל בחלק האחורי של הזרוע. ראש זה של התלת ראשי חוצה את מפרק הכתף והמרפק. לכן, זה מפריע לאנשים בפעילויות שמאריכות את המרפק בכוח תוך משיכת הזרוע לאחור או מטה. זה שונה מהשניים האחרים מכיוון שלעתים קרובות יש כאב עמום לאורך החלק האחורי של הזרוע.

לפעמים, נקודת טריגר זו כואבת בעיקר בכתף. תנועות אלו נוטות להתרחש כאשר הכתף נמתחת מעל הראש, כמו הגשת כדור טניס.

איך אתה מפעיל ומעצים את דפוס הכאב הזה
בטניס, זה כואב לעתים קרובות בגב היד שמגיע עם ספין לאחור. זה יכול להחמיר גם כאשר המרפק נצמד ישר.

עבור מטופלים שאינם משחקים טניס, הם מחמירים בדרכים אחרות. הצלפת הצינור מאחוריך בזמן העבודה בחצר מגרה אותו. זה מפריע לחלק מהאנשים כשהם מושכים את הכיסויים בזמן עריכת המיטה. שוב, זה כרוך ביישור המרפק תוך הזזת הזרוע למטה או אחורה.


כאב כרוני מתרחב לכיוון האגודל
נקודת טריגר זו יוצרת כאב בתנועות דחיפה שמיישרות את המרפק, כמו הגשה או משיכת גב. עבור שחקנים, נראה שזה עדיין "מרפק טניס". אנשים אחרים יוצרים את הכאב הזה עם פעילות נמרצת יוצאת דופן בחצר או בבית או בטיול מאתגר פיזי של סוף שבוע.

כאשר זה כרוני, החלק החיצוני של המרפק כואב כל הזמן. לעתים קרובות, זה יוצר שובל של כאב לכיוון האגודל.

איך אתה מפעיל ומעצים את דפוס הכאב הזה
בניגוד לנקודת ההדק הקודמת, תנועות הכתף והזרוע העליונה פחות חשובות. זהו המניע הבשרני של המרפק שמתחבר לעצם הזרוע במקום לחצות אל השכמה.

אנשים מפעילים את זה עם פעילויות חוזרות, כוחניות או קופצניות כמו חפירה בחצר. כמו כן, לחיצת ספסל הרמת משקולות, לחיצת כתפיים, קיצוץ אגוזים וחיתוך עוגיות מחמירים את השריר הזה. לפעמים, זריקה בכוח עושה את זה גם.


מרגיש חבול
לפעמים, חולים מתלוננים על כאב ממש על הבולטות הקשה של המרפק. מטופלים חוששים לעתים קרובות שהם חבלו או מתחו את החיבורים במרפק. הם גם מביעים חששות מכך שחבטו במרפק או פגעו במפרק, והם לא יודעים איך הם עשו זאת.

איך אתה מפעיל ומעצים את דפוס הכאב הזה
זוהי נקודת טריגר שונה באותו ראש מדיאלי של התלת ראשי. זה גם כואב תחת הרחבה כוחנית של המרפק באותו סוג של פעילויות. בנקודה זו, כמו נקודת הטריגר הקודמת, ייצוב הכתף או הארכת הזרוע אינם חשובים כל כך.
פעילויות של הארכה חוזרת, שימוש בכח של המרפק מחמירות גם זאת. חֲפִירָה. קִצוּץ. זְרִיקָה. משקולת לחיצות

Pin It
Joomla SEF URLs by Artio